Poziv na podjelu keramičkog materijala korisnicima čiji su objekti stradali u potresima

Objava: 18.02.2022

17.02.2022.

Na temelju članka 2. Odluke Gradonačelnice Grada Petrinje o povjeravanju poslova dodjele keramičkog materijala (keramičke pločice) korisnicima čiji su objekti stradali u potresima na području Grada Petrinje (KLASA: 421-02/21-01/1619, URBROJ: 2176/06-02-22-15 od 04.02.2022. godine), direktor društva Komunalac Petrinja d.o.o. donosi

 

ODLUKU

o dodjeli keramičkog materijala (keramičke pločice) korisnicima čiji su objekti stradali u potresima na području Grada Petrinje

 

Članak 1.

Ovom Odlukom propisuju se uvjeti i način dodjele keramičkog materijala korisnicima čiji su objekti stradali u potresima na području Grada Petrinje.

Izrazi korišteni u ovoj Odluci, obrascu i Odobrenju, a koji imaju rodno značenje, odnose se jednako na muški i ženski rod.

 

Članak 2.

Keramički materijal koji će se dodjeljivati u skladu s odredbama ove Odluke nalazi se na prostoru koji koristi trgovačko društvo Komunalac Petrinja d.o.o. (Mažuranićeva ulica).

Keramički materijal dodjeljuje se u količini koja odgovara stvarnim potrebama pojedinačnih podnositelja zahtjeva.

Troškovi prijevoza keramičkog materijala do lokacije pojedinačnog korisnika su isključivi trošak korisnika.

 

Članak 3.

Dodjelu keramičkog materijala ostvaruju podnositelji zahtjeva uz ispunjenje sljedećih uvjeta:

Dodjelu keramičkog materijala ne mogu ostvariti pravne osobe.

 

Članak 4.

Zahtjev za dodjelu keramičkog materijala podnosi se u pisanom obliku (popunjeni Obrazac) preporučenim poštanskim putem ili osobnom predajom na adresi Komunalca Petrinja d.o.o. (privremeno Sisačka 116, Petrinja).

Podnošenje zahtjeva započinje idućeg dana nakon dana objave ove Odluke na internetskoj stranici Komunalca Petrinja d.o.o.

Obrazac na kojem se podnosi zahtjev objavljuje se zajedno s ovom Odlukom, a podnositelji zahtjeva će ga moći preuzeti putem internetske stranice Komunalca Petrinja d.o.o. i u prostoru Komunalca Petrinja d.o.o. (privremeno Sisačka 116, Petrinja).

 

Članak 5.

Podnositelj zahtjeva dužan je uz isti priložiti presliku osobne iskaznice i foto-dokumentaciju prostora u koji će biti ugrađen dodijeljeni keramički materijal te potvrdu o oštećenju nekretnine.

 

Članak 6.

Odobrenje kojim se potvrđuje opravdanost zahtjeva pojedinačnog korisnika donosi i nadzor nad namjenskim iskorištenjem dodijeljenog keramičkog materijala provodi nadležno Povjerenstvo Komunalca Petrinja d.o.o.

 

Članak 7.

Nakon okončanja radova korisnik je dužan dostaviti Komunalcu Petrinja d.o.o. foto-dokumentaciju kojom se potvrđuje namjensko trošenje dodijeljenog keramičkog materijala.

 

Članak 8.

Po isteku količina keramičkog materijala Komunalac Petrinja d.o.o. će na svojim internetskim stranicama objaviti informaciju o prestanku zaprimanja zahtjeva.

 

Članak 9.

Komunalac Petrinja d.o.o. na svojim će internetskim stranicama objaviti popis korisnika temeljem ove Odluke, uključujući podatke o odobrenim količinama keramičkog materijala.

 

Članak 10.

Osobe kojima je u razdoblju od dana stupanja na snagu ove Odluke do 31. ožujka 2022. godine (odnosno do isteka zaliha) odobren keramički materijal isti mogu preuzeti na predviđenoj lokaciji najkasnije s danom 15. travnja 2022. godine.

Nakon isteka roka iz prethodnog stavka korisnici gube mogućnost preuzimanja odobrenog keramičkog materijala.

 

Članak 11.

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja.

 

 

                                                                                        Direktor

Željko Tonković