Natječaj za prodaju nekretnina u vlasništvu Komunalca Petrinja d.o.o.

Objava: 29.09.2020

Komunalac Petrinja d.o.o., temeljem Odluke Nadzornog odbora Komunalca Petrinja d.o.o. od dana 26. travnja 2019. godine i Odluke Skupštine Društva od 30. travnja 2019. godine, dana 28. rujna 2020. godine raspisuje

 

NATJEČAJ

za prodaju nekretnina u vlasništvu Komunalca Petrinja d.o.o.

 

 

  1. PREDMET NATJEČAJA

 

Predmet natječaja je prodaja nekretnina u vlasništvu Komunalca Petrinja d.o.o., koje se nalaze na području Grada Petrinje, u Poslovnoj zoni Mošćenica, a koje su u zemljišnim knjigama Općinskog suda u Sisku, Zemljoknjižni odjel u Petrinji, upisane i opisane kako slijedi:

 

  • zk.č.1013/16 (k.č.843/16), u naravi Poljana – pašnjak poljana, površine 5139m²
  • zk.č.1013/17 (k.č.843/17), u naravi Poljana – pašnjak poljana, površine 6483m²

 

obje čestice upisane u zk.ul. 2020, k.o. Mošćenica, u cijelosti u vlasništvu Komunalca Petrinja d.o.o.

 

Predmetne nekretnine prodaju se isključivo zajedno (ukupna površina 11 622m²) i to u viđenom stanju.

 

  1. POČETNA CIJENA 

 

Početna cijena predmetnih nekretnina iznosi ukupno 488.124,00 kuna

 

  1. UVJETI NATJEČAJA                                                                                     

 

OPĆI UVJETI NATJEČAJA

 

Pravo sudjelovanja u natječaju za predmetne nekretnine ima svaka fizička osoba državljanin Republike Hrvatske i državljani članica Europske unije te pravne osobe registrirane u Republici Hrvatskoj i državama članicama Europske unije. Ostale strane fizičke i pravne osobe mogu sudjelovati u natječaju ako ispunjavaju zakonom propisane uvjete za stjecanje prava vlasništva na području Republike Hrvatske.

 

Porez na promet nekretnina, sva ostala porezna davanja i troškove uknjižbe prava vlasništva snosi kupac.

 

Sva prava i obveze između kupca i prodavatelja detaljno će se definirati ugovorom o kupoprodaji.

 

POSEBNI UVJETI NATJEČAJA

 

Ponuditelji su u obvezi uplatiti jamčevinu u visini 10% početne cijene koja se uplaćuje na račun Komunalca Petrinja d.o.o., IBAN: HR 4924020061100580740, model: 00, poziv na broj: OIB PONUDITELJA, opis: jamčevina za natječaj.

 

Ponuditelji su dužni izmiriti sve obveze prema Komunalcu Petrinja d.o.o. i Gradu Petrinji dospjele do dana podnošenja ponude što dokazuju prilaganjem potvrda Komunalca Petrinja d.o.o. i Grada Petrinje.

 

  1. SADRŽAJ PONUDE

 

Ponuda mora biti na hrvatskom jeziku.

 

Ponuditelji u ponudi, koja mora biti potpisana od strane ponuditelja odnosno ovlaštene osobe ponuditelja, moraju navesti:

  1. Ponudu za kupnju s naznakom  ukupne cijene koju nude za kupnju predmetnih nekretnina, te IBAN ponuditelja radi povrata jamčevine ukoliko ne udovolji uvjetima iz natječaja/ne bude odabran kao najpovoljiniji ponuditelj.
  2. Izjavu ponuditelja ovjerenu kod javnog bilježnika kojom se obvezuje da će u slučaju ako njegova ponuda bude prihvaćena, sklopiti ugovor o kupoprodaji na svoj trošak, da u cijelosti prihvaća uvjete natječaja te da njegova ponuda ostaje na snazi 90 (devedeset) dana računajući od dana isteka roka za dostavu ponuda.
  3. Ukoliko je ponuditelj pravna osoba mora dostaviti izvod iz sudskog registra u izvorniku ili preslici, ukoliko je ponuditelj obrtnik mora dostaviti izvod iz obrtnog registra u izvorniku ili preslici, a ukoliko je ponuditelj fizička osoba mora dostaviti izvornik ili presliku domovnice ili e-domovnicu ili drugi dokaz o ispunjavanju zakonom propisanih uvjeta za stjecanje vlasništva (za strane osobe).
  4. Fizičke osobe moraju dostaviti privolu Komunalcu Petrinja d.o.o. za prikupljanje i obradu njihovih osobnih podataka u skladu s Općom uredbom o zaštiti osobnih podataka.
  5. Potvrde Komunalca Petrinja d.o.o. i Grada Petrinje o podmirenim obvezama.
  6. Dokaz o plaćenoj jamčevini

 

Izvornici potvrda, uvjerenja, izvadaka, rješenja, obrtnica i dr. ne smiju biti stariji od 6 (šest) mjeseci ako nije drugačije navedeno.

 

  1. MJERILA ZA ODABIR PONUDE I ROKOVI ZAKLJUČENJA 

KUPOPRODAJNOG UGOVORA I PLAĆANJA KUPOPRODAJNE CIJENE

 

Oglašene nekretnine prodati će se ponuditelju koji udovolji općim i posebnim uvjetima natječaja i ponudi najviši iznos kupovnine.

 

Nepravovremene ponude neće se otvarati.

 

Nepotpune ponude neće se razmatrati. Nadopuna dokumentacije se ne prihvaća.

 

Ponude ispod utvrđene početne cijene neće se razmatrati.

 

Ukoliko dva ili više ponuditelja ponude isti iznos kupovnine, ponuditelji će biti pozvani da u roku od 3 (tri) dana nakon primitka obavijesti u zatvorenoj omotnici dostave nadopunu ponude kako bi se donijela odluka o najpovoljnijem ponuditelju. U slučaju da ponuditelji ponovno iskažu isti iznos, najpovoljnijom ponudom smatrat će se ona ponuda koja je taj put prije zaprimljena.

 

Odluku o izboru najpovoljnijeg ponuditelja donosi Uprava društva, Direktor, u roku od 5 (pet) dana od dana javnog otvaranja ponuda. Obavijest o izboru najpovoljnijeg ponuditelja dostavlja se svim sudionicima natječaja.

 

O odabiru i rezultatima natječaja izvjestit će se Skupština društva i Nadzorni odbor društva.

 

Ponuditelj čija ponuda bude prihvaćena kao najpovoljnija u obvezi je najkasnije u roku od 15 (petnaest) dana računajući od dana donošenja Odluke o prihvaćanju ponude, odnosno stjecanja uvjeta za zaključenje kupoprodajnog ugovora zaključiti s Komunalcem Petrinja d.o.o. kupoprodajni ugovor. Ponuditelj čija ponuda bude prihvaćena kao najpovoljnija u obvezi je prije sklapanja ugovora o kupoprodaji dostaviti izvornike svih traženih dokumenata ukoliko ih je prilikom dostavljanja ponude dostavio u preslici.

 

Ako najpovoljniji ponuditelj odustane od ponude nakon izvršenog otvaranja ponuda ili ako ne pristupi sklapanju ugovora u navedenom roku, smatrat će se da je odustao od sklapanja ugovora te gubi pravo na povrat uplaćene jamčevine. U tom slučaju, najboljim ponuditeljem smatrati će se sljedeći ponuditelj koji je ponudio najvišu kupoprodajnu cijenu i ispunjava sve druge uvjete natječaja.

 

Uplaćena jamčevina uračunava se u kupoprodajnu cijenu predmetnih nekretnina. Rok za plaćanje kupoprodajne cijene je 20 (dvadeset) radnih dana od dana potpisa ugovora od obje ugovorne strane. Ponuđeni način plaćanja ugovorene cijene mora biti uplata ukupnog iznosa ugovorene cijene jednokratno.

 

Ponuditelj može bez gubitka jamčevine odustati od svoje ponude najkasnije do dana otvaranja ponuda i to podnošenjem pisanog očitovanja o odustanku ili davanjem izjave pred Povjerenstvom za otvaranje ponuda prije samog otvaranja ponuda.

 

Ponuditeljima čija ponuda ne bude odabrana kao najpovoljnija uplaćena jamčevina vraća se najkasnije u roku 5 (pet) radnih dana računajući od dana potpisivanja ugovora o kupoprodaji s najpovoljnijim ponuditeljem.

 

Komunalac Petrinja d.o.o. sve do potpisivanja kupoprodajnog ugovora zadržava pravo vratiti jamčevinu i odbiti ponudu ili poništiti postupak za javno prikupljanje ponuda i pritom ne snosi materijalnu ili drugu odgovornost prema ponuditeljima niti ima obvezu obavijestiti ih o razlozima takva potupka.

 

Organizacija, korištenje i namjena prostora te ostali urbanistički uvjeti na području Poduzetničke zone određeni su Detaljnim planom uređenja Poslovne zone Mošćenica - Poljana.

 

Kupac predmetnih nekretnina dužan je započeti radove na izgradnji planiranih objekata na kupljenim nekretninama najkasnije u roku od jedne (1) godine od dana zaključenja kupoprodajnog ugovora, uz uvjet da se pridržava odredaba Odluke o donošenju Detaljnog plana uređenja poslovne zone Mošćenica – Poljana sa svim izmjenama i dopunama.

 

Ako kupac predmetnih nekretnina ne započne radove na izgradnji planiranih objekata na kupljenim nekretninama u danom roku, Komunalac Petrinja d.o.o., ima pravo na jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji nekretnina bez odgovornosti za eventualnu štetu kupcu, a nekretnina se vraća u vlasništvo i posjed Komunalca Petrinja d.o.o.

 

Komunalac Petrinja d.o.o. zadržava pravo prvokupa kupljene nekretnine za slučaj njezina otuđenja od strane kupca.

 

  1. ROK ZA DOSTAVU PONUDE

 

Zainteresirani ponuditelji dostavljaju ponude najkasnije u roku od 8 (osam) dana računajući od dana objave natječaja i to neposredno u sjedište Komunalca Petrinja d.o.o. i to od ponedjeljka do petka od 07:00 do 15:00 sati ili preporučenom poštanskom pošiljkom najkasnije posljednjeg dana natječaja na adresu:

 

Komunalac Petrinja d.o.o., Gundulićeva 14, 44 250 Petrinja

s naznakom ''Ponuda za kupnju nekretnina – ne otvaraj''.

 

Javno otvaranje pristiglih ponuda održat će se 5-og dana od isteka roka za podnošenje ponuda u sjedištu Komunalca Petrinja d.o.o., u 12,00 sati. Ukoliko dan otvaranja ponuda pada na neradni dan, javno otvaranje ponuda održat će se prvog slijedećeg radnog dana s početkom u 12,00 sati.

 

Sve potrebne informacije i dokumentaciju zainteresirani ponuditelji mogu dobiti u Komunalcu Petrinja d.o.o. radnim danom od 07:00 do 15:00 sati.

 

Oglas je objavljen na web stranici te oglasnoj ploči Komunalca Petrinja d.o.o. te u ''Narodnim novinama''.

 

Petrinja, 28. rujna 2020. godine

                                                         

                                                           Direktor

                     Vlado Lovreković                                                                                  

Vezani dokumenti